Tohle je označení takové reklamy, která je přehlédnutá nebo vypnuta, aniž by se uživatel internetu koukal, co je to zač a podobně. Je to způsobeno tím, že reklama je umístěna ve většině případů a stejném místě, vypadá podobně. Využívají se stejné reklamní slogany, stejné grafické vybavení a prostě lidé to raději zavřou, protože je to spíše otravuje, jako každá nucená reklama, ale jde o to, že je tohle prostě problém v tom směru, že takhle to není efektivní ani pro ty majitele e-shopů a dalších podnikatelských záležitostí, který investuje své peníze do takového obchodu, ale prostě to nefunguje a je povyhození peněz, které by se daly investovat lepším reklamním a marketingovým tahem, než jsou právě staré bannery. Bannerova slepota https://www.seolight.cz/bannerova-slepota je opravdu skutečná a nemá to vůbec smysl, takže od tohoto marketingového směru vůbec své peníze neinvestujte – jsou zde mnohem účinnější a mnohem lepší metody, které vám opravdu hodně pomohou, to je jasné.
Nevýhody
U téhle reklamy rozhodně převažují nevýhody, protože tohle není vůbec výhodné, ale někteří v tom vidí určitý typ výhody. Třeba omylem někdo na reklamu klikne a ocitne se na stránkách, ale velká většina lidí z těchto stránek odejde, aniž by se koukla, co je to za stránky, o co jde a podobně, takže určitě tohle je podstatné. Určitě si vyberte podle svého uvážení, co si myslíte, že by mohlo být dobré pro vaše podnikání, pro vaši reklamu, kolik peněz za to dáte, a hlavně se koukejte na efektivitu, protože to je přece vždy o nejdůležitější, nemyslíte? Hlavně by to bylo pro vás užitečné a přineslo vám to právě to, co od toho očekáváte, protože tohle je přece hlavní úkol celé reklamy a marketingu.
Tahle slepota je nepříjemným problémem pro bannery už dlouhou dobu a už lepší nebude, protože tohle je jasné, že lidé budou všechny takové podobné reklamy hned vypínat. Je možná lepší se zaměřit jiným směrem a cílit to jiným způsobem.